Din bästa vän

41 frågor om din bästa vän av: Lelle!

1. Vad heter hon? Emelie ”Ämlii” Svensson
2. Hur gammal är hon? 18
3. När träffades ni sist? Vi träffas just nu och vi träffas i princip varje dag! haha
4. Vad har hon för hårfärg? Svart
5. Brukar hon färga håret? Svartare? Haha!
6. Vilka färger har hon haft? Blond, svart/grön, blå, lila och svart
7. Vad har hon för parfym? En rosa! Haha!
8. Är hon galen? Väldigt galen! Älskar’t
9. Vad är erat bästa minne? City Gross, Moped vs. Polis, Hultsfred 10, Metaltown 09 OCH när vi gick vilse i Västervik! Haha!
10. Har ni många minnen ihop? Väldigt många!
11. Vart bor hon? Hultsfred/Gamleby
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
13. Är du avundsjuk på henne? Hon är vacker.
14. Vad heter hennes syskon? Henric och Sofie
15. När träffades ni första gången? När jag gick hos dagmamma så bodde Emelie mittemot.
16. Hur träffades ni? Minns inte. Vi gick på samma lekis iaf.
17. Vad går hon i för sporter? : Haha, dansar i lägenheten?
18. Vad kan hon göra på helgerna? Festa och umgås med sin pojkvän
19. Göra efter skolan? : Lägenheten, nörda dator, plugga.
21. Har ni pussat? – Ja.
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? På fyllan. Haha! :’) Men hon vet att jag gör! Behöver inte säga något.
23. Har hon fräknar? Nej
24. Har ni kollat på film någon gång? Haha, ja.
25. Har ni bråkat någon gång? Nä, aldrig på riktigt. (tack och lov, Emelie är ingen man vill bråka med! hahah)
26. Har ni sovit i samma säng? Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha! Ja!
28. Har du sett henne gråta? Ja.
29. Vad gjorde du då? Fanns där, lyssnade, stöttade.
30. Har du sett hon vara riktigt arg? Haha! Turken i tvättstugan.
31. Har hon sett dig gråta? Det tror jag.
32. Vad ska ni göra i sommar? Festival? Vet inte riktigt.
33. Har hon svikit dig någon gång? Nä.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Det finns inte. Skulle aldrig bli mig själv igen.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det tror(och hoppas) jag.
37. Älskar du henne? Ja
38. Vad är det bästa med henne? Hon är inte som alla andra och jag älskar henne för hon får mig alltid att skratta! Korkad humor har hon :’D
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget, absolut inget.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Haha, förmodligen. Eller….Haha :’)
41. Hur ser hennes klädstil ut? Svart


_______________________________________________________________________________________


41 frågor om din bästa vän av: Ämli




1. Vad heter hon? Alexandra "Lelle" Lönngren
2. Hur gammal är hon? 18 eller?
3. När träffades ni sist? Några sekunder sen
4. Vad har hon för hårfärg? Ginger
5. Brukar hon färga håret? Alltid
6. Vilka färger har hon haft? Blont, brunt, svart och rött.
7. Vad har hon för parfym? Vet ej
8. Är hon galen? Verkligen!!
9. Vad är erat bästa minne? Alla minnen, men det bästa är väl city gross och Festivalerna. Mope race mot polisen.. haha<3
10. Har ni många minnen ihop? Massa
11. Vart bor hon? Hos mig
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Ne, inte än
13. Är du avundsjuk på henne? Lelle är min!!
14. Vad heter hennes syskon? Ida
15. När träffades ni första gången? Dagmamma/Dagis
16. Hur träffades ni? Dagis "leka?" visst.. x´D
17. Vad går hon i för sporter? Allt, mellan att lyfta tvdosan till springa mot kylskåpet. ;D<3
18. Vad kan hon göra på helgerna? Ett och annat ;)
19. Göra efter skolan? : Datorn
21. Har ni pussat? - Japps.
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? På vårat sätt ^^
23. Har hon fräknar? Kanske nån oO
24. Har ni kollat på film någon gång? Alltid.
25. Har ni bråkat någon gång? Nja, inte på riktigt.
26. Har ni sovit i samma säng? Yes, hotell till och med!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja, som bara den.
28. Har du sett hon gråta? Aah 2 gånger?
29. Vad gjorde du då? tröstat *klappa*
30. Har du sett hon vara riktigt arg? Ja, kokhet!
31. Har hon sett dig gråta? Mjo
32. Vad ska ni göra i sommar? Festivaler såklart.
33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Flera gånger
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Vet inte om jag skulle klara mig utan dig! Men Lelle har superkrafter, hon är odödlig!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Verkligen inte. Hon kommer alltid vara min B-vän(=bästa) forever!
37. Älskar du henne? klart!
38. Vad är det bästa med henne? Att hon e konstig/rolig/lika knäpp som jag!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget alls
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Jag skulle kanske inte ge pengar, utan bjuda henne på resor och skojiga saker! :´D Det är nog mer roligt att göra något tillsammans och att jag bjuder på allt än att hon får en hög med pengar! :)
41. Hur ser hennes klädstil ut? Som en påse med bär ^^ <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0