LISTA!!



Namn- Ämli
Född i- Västervik
Utmärkande drag- Linser & Platåskor
Sällskapsspel du gillar att spela-Yatzy, jag har aldrig.
Är du en pojke eller en flicka?- Tjej
Är du oskuld? - Nej
Ögonfärg? - Blå/gröna
Hårfärg? - Svart
Är det din naturliga hårfärg? - Nops
cola/Fanta? - Coca cola
Tv/Data? - Dator
Med/Utan kondom? - Vad är kondom? ;p
Blå/Rosa? - SVART!
Skola/Jobb? - Skola..
Fest/Softa? - FESTA
Hur många har du varit riktigt kär i? 3
Vad tycker du om kärlek? - Konstig
När kramade du någon sist? - I söndags.
Saknar du någon speciell person? - mjo
Har du svårt för att bli kär? - Nja
När kysste/hånglade du med någon sist? - Söndags.
Ångrar du det? - Aldrig
Är du singel? - Nej
När fick du senast en komplimang?- Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja
Hånglat med nån riktigt ful? - HAHAH, ja X`D
Hånglat med fler än 50 pers? - Japps
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - Yesbox
Gjort något riktigt dumt? - Mjo
Gjort något du verkligen ångrar? - Mm
Varit nykter på någon nyårsafton? - När jag var liten
Åkt ambulans? - Ne, men vill!
Gjort nåt olagligt? - Jao
Blivit polisanmäld? - Nej?
Skämts över dina föräldrar? - Nja
Skämts över dig själv? - Haha
Sagt jag älskar dig och menat det? - Klart!
Tagit droger? - Räknas ost?oO
Druckit? - En hel del saker
Vilka kläder sover du i? - Inga? ;)
Varit kär? - ÄR KÄR!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Mjo, kanske
Är du ensam nu? - Ne, Lelle är ju här *vinkar*
Vill du gifta dig? - Vet ej
Vill du ha barn? - ALDRIG, ALDRIG!!
Digitalkamera? - Ja
Telefon på rummet? - Mobilen
Egen dator? - Japps
Könssjukdom? - Neej
Husdjur? - Har haft..
Bra kompisar? - Självklart
Tar du receptbelagda mediciner? - Japps

FEM SAKER DU INTE VISSTE OM MIG!
1. Jag är bisexuell.
2. Jag bor med en ginger (Lelle)
3. Jag tycker om att säga ordet ost. ( Jag tycker om ost)
4. Jag har blivit pälsallergisk.. (och jag går djurvård.)
5. Vattenpipa kär (Vill bo i en vattenpipa) ;)


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Namn – Alexandra ”Lelle”
Född i -
Västervik
Utmärkande drag –
Rött hår
Sällskapsspel du gillar att spela –
Risk
Är du en pojke eller en flicka? -
Flicka
Är du oskuld? -
Nej
Ögonfärg? -
Blå
Hårfärg? -
Röd
Är det din naturliga hårfärg? -
Nej
Cola/Fanta? -
Cola
Tv/Data? -
Dator
Med/Utan kondom? -
Utan
Blå/Rosa? –
Rött, fo sure!
Skola/Jobb? -
Skola
Fest/Softa? –
Beror på humör
Hur många har du varit riktigt kär i?
1
Vad tycker du om kärlek? –
Vet inte
När kramade du någon sist? -
Idag
Saknar du någon speciell person? -
Ja
Har du svårt för att bli kär? -
Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? –
Någon vecka sen
Ångrar du det? -
Nej
Är du singel? -
Ja
När fick du senast en komplimang? –
Idag, ”snyggt hår”
Har du hånglat med någon av samma kön? –
I kissed a girl, and I liked it! haha
Hånglat med nån riktigt ful? –
Haha, ja -.-
Hånglat med fler än 50 pers? -
Ja
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? -
Ja
Gjort något riktigt dumt? -
Ja
Gjort något du verkligen ångrar? -
Yesbox
Varit nykter på någon nyårsafton? –
Ja
Åkt ambulans? –
Ja, fick en leksaksbil också! Sug på den!
Gjort nåt olagligt? -
Ja
Blivit polisanmäld? -
Nej
Skämts över dina föräldrar? –
Ja, det har väl alla någon gång. Haha
Skämts över dig själv? –
Haha ja
Sagt jag älskar dig och menat det? -
Ja
Tagit droger? -
Nej
Druckit? –
Ja
Vilka kläder sover du i? –
Beror på
Varit kär? -
Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? -
Nej
Är du ensam nu? –
Nej, sitter i lägenheten med Ämlii :’)
Vill du gifta dig? –
Vet inte
Vill du ha barn? –
Någon gång, ja
Digitalkamera? -
Yesbox
Telefon på rummet? -
Nej, mobil
Egen dator? -
Ja
Könssjukdom? -
Nej
Husdjur? –
Ja, Kevin Fat Hamster
Bra kompisar? –
Hell yeah! De bästa!
Tar du receptbelagda mediciner? –
Nej

FEM SAKER DU INTE VISSTE OM MIG:
 1.Min naturliga hårfärg är blond
 2.Jag har träffat Corey Taylor
 3.Har en piercad tunga
 4.Jag vill tatuera mig
 5.Jag gråter alltid till Lejonkungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0